Ασκήσεις για πόδια σε φόρμα

Mυϊκές κράμπες στα πόδια; Κουρασμένα δάχτυλα και πέλματα; Πρησμένα πόδια από μια δύσκολη μέρα;
Μασάζ και ζεστό μπάνιο είναι η πρώτη αντιμετώπιση για τη μείωση του πόνου. Το καλοκαίρι βοηθά εξίσου το περπάτημα με γυμνά πέλματα στην άμμο και στη θάλασσα.

Υπάρχουν ωστόσο και κάποιες εύκολες και χρήσιμες ασκήσεις που μπορούν να βοηθήσουν τα άκρα και μπορείτε να τις κάνετε απαλά από την άνεση του σπιτιού σας.

Ακολουθήστε τις εικόνες και επαναλάβετε τις ασκήσεις όπου κι αν βρίσκεστε:

 


Εναλλακτικά, με ένα μπαλάκι του τέννις ή με ένα οποιοδήποτε μαλακό μπαλάκι δοκιμάστε τις ασκήσεις των παρακάτω εικόνων :

Ασκήσεις με μπαλάκι.JPG

 

Σχολιάστε

Συνδεθείτε για να δημοσιεύσετε το σχόλιο σας:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.